Beste Sabine / Sylvie,
Bedankt voor de goede ontvangst van onze klanten en partners voor een ontbijtje voor het autosalon. Iedereen was laaiend enthousiast over het ontbijt en de setting. Zeker voor herhaling vatbaar. Nog een heel succes en vooral blijven lachen en plezier maken.
THANK YOU FOR WRITING A REVIEW
