Hallo Sabine en Sylvie, Bij deze wil ik jullie nog eens hartelijk bedanken voor het geslaagde feestje gisteren. Iedereen was vol lof, het weer, de omgeving, de drankjes, het eten, de service, alles krijgt een dikke vette 10+.
Dank jullie wel om van deze dag een succes te hebben gemaakt. Michelle en de rest van het gezelschap.
THANK YOU FOR WRITING A REVIEW
