Verbleven hier één nacht. Werden met open armen ontvangen door Sylvie. Wat mij betreft krijgt ze 6/5. Prachtige locatie, zeer mooie kamer met groot en zalig bed. Het ontbijt is er eentje dat ik al lang niet meer heb mogen proeven, zo lekker en gevarieerd. Hoop hier nog eens terug te keren.
THANK YOU FOR WRITING A REVIEW
